Sunday 29 January 2012

Kemas Kelas :)

hey peeps :)
assalamualaikum ... 


Semalam serious penat sesangat kemas kelas saket pingang din dibuatnya bru Tenag tahuu ... Ok time tu smpai sekolah pukul 8 lebih kot tk tengok jam langsungg </3 time dh smpai tu ternampak pulak mardiatul dkt depan pagar alang2 tu tunggu cikgu Rosnah err , alang2 budak perempuan dh naek atas ttba zulfiqa pulak dtg lambatt satu hari dia kena buli auw2 bestt tak ? muehehe kau kena beli barang right ? ye ark sbb kau lelaki sorg ken ? hahah nseb lh ada Firdaus Hasan Chen tu 
kalau kauorang nak tahu kelas aku dh macam kerabat di raja jangan jelly :) tapi , tapi and tapi aku paling tak suka sebab mardiatul asyik gelak HAHAHA ! tak henti2 cikgu pun pening kepala .. time tu aku gduh nan mar nak ikut Zulfiqa cikgu kata kalau dua2 nak ikut zul cikgu balik argh and aku terpaksa mengalkah weyh !! taknak cikgu rse marah teramatt .. err sumpah best dalam beberapa minit kemudian kak fatin sms suruh aku datangg umah dia ada buat makan2 sikitt tapi aku and farah tak dapat datang umah  akak fatin amirah sbb dua2 penatt and banyak gila kerja sekolah serious adik zu and farah minta maaf sesangat tk dpt datang umah akak .. harap2 akak tkmarah ler  .... ! korang nak usyah gambar kelas aku tak ? jom2 usyah dan jangan lupa COMMENT 

..
..
..
..
V
bahagian pintuu 
..
..
..
..
V

..
..
..
..
V
..
..
..
..
V

act aku kesiann tengok muka cikgu time tu dah pucatt gila weyh !! aku asyik nak tergelakk je bila cikgu ketuk meja guna thumbtack tu ! muehehe <3 hahaha cikgu pun dah pening kepala layan karenah kitaorg :) timetu ternampak abang Amirul Hanif waa serious baru first time tngok dia weyh .. nak tahuu dia usyah kuku kaki aku nak tahu kenapa ? sebab aku pi gatal tangan untuk colour kuku kaki aku wrna merah ! sumpah comott muehehe kbaii assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment