Tuesday 24 January 2012

melayan karenah saya :')


hey peeps :') assalamualaikum  , btw thankyouu somuch abg din 
sebab luangkn masa untuk temankan adik yg tgh kebosanan 

auww ! semalam ttba dia nak bce belog kita ? serious ke ?
ye serious sayangg oii ! walaupun aku tulis merapu meraban
dia tak kisah langsung yea :) give me 5 sikitt abang din ketepekk
semalam aku im-ing nan abe din smpai pukul 11 lebih
aku nie beria2 sngt kata nak tidur last2 layan jugak abang din 

muehehe , tu maknanye adik rindu abangg :')
act abg din pun rindu kan kitaorg jangan jeles weyh , jangan jeles
abang din dah amanahkan aku untuk jaga semua kengkawan 
dia yang aku kenal sahaja . for sure i will takecare

of them wahai abang din yang handsome lagy comel ^^
semalam dia kata aku omel ? tipuu lah tu :P welkk3
tembakk karangg baru tahu Grr --'' adik tkde lh omel mne pungg
ahaha abg din tu je yg melebih xD arap2 abg 

tak terasa lah yea :D winkwink .
OMJAYY ! guess what sudah lama kak fatin amirah menghilang

kemana dia pergi ? nak sms dia hmm tkut dia tkde credit
sumpah risau tntg dia its okeyy nnti kat sekolah kita

tengok eak sme de sister yang comel + ayuu tu ada tak at school ?
jangan curi orang2 yang aku sayangg keyh ? sebab diaorg ialah
hakmilik kekal saya and yg laen




No comments:

Post a Comment