Friday 4 May 2012

No Title



kenapa awak selalu berjumpa dengan kawan-kawan saya ? awak selalu berharap yang saya akan kembali kepada awak ? dan awak nak saya bagi awak peluang 1 kali lagi ? sudah cukup saya di sakiti . Walaupun saya sudah menjadi milik awak , saya tidak pernah mencintai awak semenjak pertama kali kita berkenalan ! saya cuma anggap awak sebagai kawan saya tetapi bukan sebagai boyfriend saya . selepas sahaja ujian pertengahan tahun 2012 berakhir saya akan berterus terang dengan awak . insyaallah saya akan memberanikan diri saya untuk bercakap dengan awak tanpa ada kawan-kawan wanita awak dan kawan baik saya . Saya takmahu awak terlalu berharap dengan saya . saya nak awak buka buku baru dan tutup buku lama . Over its over men . just go away from me , im begging u i dont want u story anything to maznor that i dont like you event love you . im begging u dude ! people always said : kumbang bukan seekor dan bunga bukan sekuntum . There are many girls outside there is better then me right ? this is my desicion i want to brake off with you thanks because care about me i'll appriciated that c: 


No comments:

Post a Comment